فناوری های نوین

شرکت دژدیس افتخار خدمت به ایران عزیز را سرلوحه عملکرد خود دانسته و در این راستا با توجه به نیاز کشور و نبود سیستم های مدرن ساخت و ساز و اتلاف زمان و مصالح در ساخت ساختمان های سنتی نسبت به استفاده از فن آوری های نوین در احداث بنا اقدام نموده است که از آن جمله می توان به استفاده از روش قالب تونلی – اسکلت فلزی پیچ و مهره ای، وافل یک طرفه و قالب فلزی با تیرچه جان باز اشاره نمود. هم اکنون این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه عظیم انسانی متخصص و متعهد و مجرب و مدیران خوشنام و با سابقه و ماشین آلات و تجهیزات مدرن مورد نیاز و با دستیابی به دانش فنی روز و با اجرای دهها پروژه در سرتاسر کشور عزیزمان با بهترین کیفیت مصمم است تا سهمی ماندگار در عمران و آبادانی کشور عزیزمان داشته باشد و با توجه به حسن نیت هیات مدیره تلاش می کند تمام پروژه های در دست اقدام خود را با برترین کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای روز و با زمانبندی دقیق به نحو احسن انجام دهد که سوابق موفق و تقدیر نامه های شرکت گواه این مدعاست. شرکت دژدیس به عنوان اولین انبوه ساز در استان اصفهان از سیستم ساخت منحصر به فردی به نام قالب تونلی استفاده نموده است که جهت ساخت پروژه های انبوه و بلند مرتبه سازی به کار برده می شود. از مزایای این سیستم نسبت به روش های دیگر سرعت بسیار بالای اجرای پروژه به صورت یک طبقه در روز می باشد، به عنوان مثال یک ساختمان 10 طبقه در مدت 10 روز سفت کاری آن به اتمام می رسد و کلاً در 8 ماه قابل تحویل می باشد و همچنین به دلیل سیستم یکپارچه بتنی آن از مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله برخوردار است. این سیستم یکی از بهترین روشهای ساخت و ساز صنعتی است و از ابتدا در کشورهایی که با مشکل زلزله روبرو بوده اند مورد توجه قرار گرفته، همچنین در کشور هایی مثل کانادا، آمریکا، ترکیه و مالزی بویژه جهت ساختمان های بلند مرتبه استفاده از این روش بسیار متداول می باشد.

مزایای استفاده از سیستم قالب تونلی

کاهش خواب سرمایه

با توجه به سرعت اجرای بسیار بالای سیستم قالب تونلی و اتمام سریع سفت کاری پروژه، استفاده از این روش موجب کاهش زمان خواب سرمایه و بازگشت هرچه سریعتر آن می شود.

کاهش حجم نیروی انسانی

اجرای سیستم قالب تونلی به نسبت ساخت سنتی نیاز به حجم نیروی انسانی بسیار کمتری دارد و همچنین به علت اجرای بسیار سریع تعداد نیروی مورد نیاز برای اجرای سفت کاری پروژه را به حداقل می رساند.

کاهش پرت مصالح

سیستم قالب تونلی به علت اجرای دقیق و با کیفیت هر طبقه در یک روز باعث استفاده بهینه از مصالح و کاهش چشم گیر و قابل توجه پرت متریال جزء بهترین روش ها برای ساخت انبوه می باشد.

فارسی